Yrityksille

Haemme yritysyhteistyötä Kouvolan alueella!

Haemme yritysyhteistyötä Kouvolan alueella! Jos yrityksesi kaipaa hyvinvointi- ja terveyspalveluita erinomaiseen hintaan, niin otathan yhteyttä. Yhteistyöt räätälöidään yksilöllisesti yrityksellesi sopivaksi. Tarjoamme kattavasti kuntoutuspalvelua tuki- ja liikuntaelinvaivojen hoitoon (naprapatia, hieronta, jalkaterapia, jalkojenhoito ym.), hoitoa psyykkisiin vaivoihin ja toimintakykyvyn haasteisiin (psykiatrisen sairaanhoitajan vastaanotto ja neuropsykiatrinen valmennus) sekä ravintovalmennusta.

Työntekijöiden terveys on tärkeä osa yrityksen elinvoimaisuutta. Terapeuttisella harjoittelulla ja ergonomisella neuvonnalla voidaan ennalta ehkäistä sekä hoitaa mm. selkä- ja niskakipuja, oikealla ravitsemuksella pitää yllä työntekijän vireystilaa ja keskittymistä koko työpäivän ja riittävällä psykiatrisella tuella ennalta ehkäistä työuupumusta ja pitkiä sairaslomia.

Esimerkki vaivojen esiintymisestä ja kustannuksista

Selkäkipujen esiintyvyys on kasvanut suomalaisilla aikuisilla. Terveys 2011 – tutkimuksessa edellisten 30 päivän aikana naisista 41 % ja miehistä 35 % koki selkäkipua. Samaisessa tutkimuksessa todettiin niskakipua viimeisen 30 päivän aikana 41 %:lla yli 30-vuotiailla naisilla ja 27 %:lla samanikäisillä miehillä (Koskinen, Lunqvist & Ristiluoma 2011, 92-93).

Vuonna 2013 Suomessa oli tuki- ja liikuntaelinsairauksien takia yhteensä 4,9 miljoonaa sairauspäivärahapäivää. Näistä noin 2 miljoonaa sairauspäivärahapäivää oli selkäkipujen tai selkäsairauksien takia. Olkapään sairauksien takia sairauspäivärahapäiviä oli 704 000. (Kelan Sairausvakuutustilasto 2013).

Selkäkivun esiintyvyyttä kasvattavat mm.:

• fyysinen työ
  • toistuva nostaminen
  • hankalat työasennot
  • tärinä.

Niskakivun esiintyvyyttä kasvattavat mm.:

• Pitkäkestoinen istuminen
  • Tarkkuutta vaativa työ
  • Pitkäkestoinen työskentely pää etukumarassa
  • Pitkäkestoinen työskentely kädet koholla
  • Kumarissa asennoissa työskentely

Miten työnantajana hyödytte yhteistyöstä?

Fysio Nordic voi auttaa työntekijää voimaan paremmin fyysisesti, psyykkisesti sekä ravitsemuksen osalta. Tarjoamme kattavasti kuntoutuspalvelua tuki- ja liikuntaelinvaivojen hoitoon (naprapatia, hieronta, jalkaterapia, jalkojenhoito ym.), hoitoa psyykkisiin vaivoihin ja toimintakykyvyn haasteisiin (psykiatrisen sairaanhoitajan vastaanotto ja neuropsykiatrinen valmennus) sekä ravintovalmennusta.

Työnantajana hyödytte palveluistanne:

• Työntekijän rasitusvammojen ennaltaehkäisy
  • Alkavien rasitusvammojen hoito
  • Parempi työkyky, parempi työpanos
  • Parempi työyhteisön hyvinvointi ja työssäjaksaminen
  • Työuupumuksen ja pitkien sairaslomien ennaltaehkäisy
  • Edistää työntekijän motivaatiota työhön
  • Kokonaisvaltainen työntekijän työhyvinvointi
  • Ennaltaehkäisee ravitsemukseen liittyviä sairauksia
  • Myönteinen vaikutus mielialaan ja työilmapiiriin
  • Työntekijöiden keskittymyskyvyn ja vireyden säilyminen työpäivän ajan
  • Kannustamalla ja näyttämällä esimerkkiä terveyttä edistävästä terveyskäyttäytymisestä voit välittää positiivista sanomaa työyhteisöön! Samalla osoitat olevasi kiinnostunut työntekijöiden hyvinvoinnista ja terveydestä, joka lisää sitoutumista

Kysyttävää?
Ota meihin yhteyttä

Fysio Nordic

Avoinna
joka päivä: 09-20
(ajanvarauksella)
Soita ja varaa aika tai lähetä meille viesti.

Sähköposti

info@fysionordic.fi